mandag den 4. februar 2013

Billedfortælling med "Onkel Hubert"


Her har jeg så fundet min lille hovedperson til min lille billedserie. Jeg har valgt den langhårede "onkel Hubert" i det røde tøj. Her ses onkel Hubert foran sit hjem, på min datters værelse. c",) Dette billede bliver forsiden til min lille billedfortælling.
I morgen vil jeg på tur, ud i det blå, for at finde min Biotop. Jeg har en i mine tanker, skovsøen i Sønderborg. Da det er længe siden jeg sidst har været der, skal jeg lige derover i morgen og se om det er så fantastisk som jeg husker det.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nice, at den hedder Onkel Hubert - så dejlig 70'er agtig stil, dér! :-) Jeg må også ud og lede efter biotop imorgen inden jeg skal på job. Jeg ved INTET endnu. Men synes da du har et godt sted i tankerne, og synes bestemt din forside til billedfortællingen ser meget fin ud! :-p

    SvarSlet
  2. Jo mange tak.
    Var også lige forbi din profil., din er også rigtig cool.
    Den vil jeg glæde mig til og følge også.
    Biotop finder du helt sikkert ogdå, der er mange skønne steder her omkring Sønderborg, mølledammen som du selv sagde sidst er også et meget oplagt sted.

    SvarSlet
  3. Jo mange tak.
    Var også lige forbi din profil., din er også rigtig cool.
    Den vil jeg glæde mig til og følge også.
    Biotop finder du helt sikkert ogdå, der er mange skønne steder her omkring Sønderborg, mølledammen som du selv sagde sidst er også et meget oplagt sted.

    SvarSlet